Tuesday, June 29, 2010

ayam goreng

salam

sapa tak suka ayam goreng??!!
ade kut...tapi percentage yer rendah la
tu pon kalangan manusia yg vege or yg nak kurus
tak pun bangsa ayam tu sendiri
kehkeh

ari tu kakak aku belikan ayam goreng Uncle Bob
kira glamer dan famous gile lah
asal dari Taiwan dia yer resipi..
kakak aku punye la promote ayam ni sgt sedap macam dia tokey kedai tu
dia cakap seminggu sekali mesti pekena lah ayam goreng Uncle Bob ni
sedap sgt la yg dikepoh2kan kakak aku yg memang sedia kepoh
tapi bila aku makan......
erk...even tgh panas2 pon aku rase nak muntah!
kenapa?
sebab aku rasa level MSG yg pak cik Bob letak tu,,,adoyai!maximum weh
macam sekilo letak
tuih!
aku tak leh telan
mmg la crunchy, less fat ayam dia
tapi tak tahan lah aku rase MSG dia tuh
rase toing terus botak kepala aku
aku nih jenis hantu megi..kalu wat megi TomYam tu mesti pekat 2 n kaw2..pepahamlah concentration MSG megi aku tu
tapi yg ayam goreng nih mmg aku surrender
cayalah sape yg suka dan jadikan ayan goreng ni favourite dia!
lidah masing2 la katakan
tapi tobat!aku tak nak dah makan
wakakaakaa

malam ni laki aku ajak gi teman dia nengok Spain lawan Portugal
ala..ni malas nih
sbb aku tak suka kedai mamak , diajak ye aku pi lepak Mc D
woit...pi la cari kawan2 laki
asyik ajak gua jer
nak gi bank pun nak aku teman..bukan tu jer nak gi beli sabun mandi or kangkung pon nak aku ikut bontot
ayayai.....ceh
tapi...
sbg isteri solehah ..ikut je la kann...wakakakaka


jom kita joget cam shakira..waka waka eh eh

hehe
tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails